Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων
Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το προϊόν που μόλις παραλάβατε και επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του?
Το www.deviceshop.gr είναι εδώ για να σας εξυπηρετήσει προσφέροντάς σας πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης.
Εφόσον ανήκετε σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις, η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση.
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τα παρακάτω.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης ή Επιστροφή λόγω λάθους επιλογής προϊόντος:
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, εντός 5 εργάσιμων θα σας στείλουμε το νέο προϊόν που έχετε επιλέξει με μόνη χρέωση την τυχόν διαφορά της αξίας των προϊόντων ή θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά. Σε περίπτωση που επιλέξετε ως αντικατάσταση προϊόν μικρότερης αξίας δεν θα λάβετε πίσω την διαφορά. Μπορείτε όμως να λάβετε έκπτωση ίση με την διαφορά στην επόμενη παραγγελία σας ή να επιλέξετε συμπληρωματικά δεύτερο προϊόν πληρώνοντας μόνο την τυχόν διαφορά της αξίας των προϊόντων.
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:
• Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής (O χρόνος επιστροφής των χρημάτων σε χρεωστικές κάρτες εξαρτάται αποκλειστικά από την εκάστοτε εκδότρια τράπεζα).
• Στο PayPal, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτού.
• Σε τραπεζικό λογαριασμό, Τράπεζας Πειραιώς αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση.
Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης ή Επιστροφής λόγω λάθους επιλογής προϊόντος:
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά καθώς επίσης και το νόμιμο παραστατικό Απόδειξη ή Τιμολόγιο αγοράς.
Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί (ακουστικά handsfree, bluetooth, headphones).
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση με άθικτη συσκευασία δεν μπορεί να επιστραφεί.
Τα έξοδα αποστολής του προς επιστροφή προϊόντος βαρύνουν εσάς. Σε περίπτωση που το επιστρέψετε με χρέωση δική μας ΔΕΝ θα παραλάβουμε την επιστροφή σας.
Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου ή ελαττωματικού προϊόντος:
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε ή είναι ελαττωματικό, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία. Εφόσον παραλάβουμε την επιστροφή σας θα πραγματοποιήσουμε τους απαραίτητους ελέγχους ώστε να διαπιστωθεί πως το ελάττωμα δεν προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος και εντός 5 εργάσιμων θα προχωρήσουμε σε αποστολή του σωστού / Μη ελαττωματικού προϊόντος ή σε επιστροφή χρημάτων.
Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος και Μόνο με την ACS COURIER με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το DEVICE καλώντας στο 2112163057 ή στέλνοντας email: info@deviceshop.gr
Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω τις οδηγίες επιστροφής για την συγκεκριμένη περίπτωση:
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ:
• Ενημερώστε μας τηλεφωνικώς ή με email πριν προχωρήσετε σε επιστροφή.
• Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση με την συσκευασία τους (εκτός αν αφορά ελαττωματικό προϊόν).
• Συσκευάστε καλά την παραγγελία σας.
• Βεβαιωθείτε πως στο κουτί επιστροφής έχετε βάλει την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.
• Η επιστροφή σας θα πρέπει να σταλεί αποκλειστικά και μόνο με την ACS COURIER και χρέωση παραλήπτη DEVICE ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ.
• Θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς με τους κωδικούς των προϊόντων και τα χρώματα, που επιθυμείτε να σας στείλουμε.
• Δεν πρέπει να καταχωρήσετε νέα παραγγελία.
• Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να μας στείλετε γραπτώς το IBAN του τραπεζικού σας λογαριασμού από Τράπεζα Πειραιώς (σε διαφορετικές τράπεζες θα υπάρξουν χρεώσεις μεταφοράς τις οποίες επιβαρύνεστε εσείς).
• Βεβαιωθείτε πως έχετε διαβάσει την πολιτική επιστροφών
————————————————————————————————————————
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:
• Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής (O χρόνος επιστροφής των χρημάτων σε χρεωστικές κάρτες εξαρτάται αποκλειστικά από την εκάστοτε εκδότρια τράπεζα).
• Στο PayPal, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτού.
• Σε τραπεζικό λογαριασμό Τράπεζας Πειραιώς αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Διεύθυνση Επιστροφών:
Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις υπαναχώρησης γίνονται στο κατάστημα μας DEVICE Ταξιαρχών 120, Κορυδαλλός, τκ 18121, 2112163057
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το 2112163057
Ακυρώσεις Παραγγελιών:
Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει αλλάξει η κατάσταση της σε Στάλθηκε (εάν δεν έχει αποσταλεί).